Priročnik za pisanje oglasov je edini priročnik, ki ga boste kdaj koli potrebovali, če si želite postati mojster oglaševanja. Priročnik za pisanje oglasov vsebuje vse velike in drobne trike, s pomočjo katerih boste svoje oglase ponesli na povsem novo raven in dosegli neverjeten uspeh v prodaji.
Če knjige ne naročite, ne boste nikoli izvedeli:
- kaj je bilo v oglasu, s katerim je oče šestih otrok prodal tri milijone knjig, in zakaj je potem umrl pred televizijskimi kamerami;
- kako spisati oglas za nekaj tako banalnega, kot je grenivka, kot je to uspelo nekemu kmetu iz Texasa, ki je na podlagi tega postal milijonar;
- katerih 23 elementov nikakor ne sme manjkati v oglasu, če želite zagotovljeo doseči svoj cilj – prodati svoj izdelek;
- katere psihološke sprožilce uporabiti v besedilu, da dosežete, da bralec svoj prigaran denar zamenja za vaš izdelek oz. storitev;
- kako ustvariti idealno okolje za nakup;
- kaj je Joe Sugarman vključil v svoj oglas za letalo, da je bil tako dober, da se je zanje začela zanimati celo CIA.
In še mnogo več!