Sprožilci

Sprožilci vam odkriva 30 psiholoških sprožilcev, s katerimi boste svoje stranke motivirali, vplivali nanje in jih prepričali k nakupu. Naučili se boste prodajnih strategij, ki jih uporabljajo le najboljši, med drugim tudi vzbujanja krivde, zaradi katere se stranka ne bo mogla upreti nakupu vašega izdelka. Načela so sicer osnovana na neposrednem trženju, a jih je mogoče učinkovito prenesti tudi na področje klasične prodaje.

Št. strani: 223; mehka vezava

29.27

O avtorju

Joseph Sugarman

Joseph Sugarman je s svojo življenjsko zgodbo navdih mnogim. Kljub izobrazbi s področja elektronike in strojništva se je po vrnitvi iz vojske podal v svet podjetništva in s svojim neverjetnim darom trženja postal eden najboljših ameriških strokovnjakov na področju neposrednega trženja. Poleg svoje podjetniške poti pa se Joseph Sugarman lahko pohvali tudi s svojo pisateljsko žilico, saj je avtor kar šestim knjigam s področja trženja.

Sprožilci vam odkriva 30 prisholoških sprožilcev, s katerimi boste svoje stranke motivirali, vplivali nanje in jih prepričali k nakupu. Naučili se boste prodajnih strategij, ki jih uporabljajo le najboljši, med drugim tudi vzbujanja krivde, zaradi katere se stranka ne bo mogla upreti nakupu vašega izdelka. Načela so sicer osnovana na neposrednem trženju, a jih je mogoče učinkovito prenesti tudi na področje klasične prodaje.

Strokovnjak vseh oblik marketinga Aleš Lisac je za Sugarmana napisal, da je genij marketinga in prodaje. In ni edini. Sprožilci vam omogoča edinstven vpogled v Sugarmanove tehnike prodaje, na primer:

  • Pripovedovanje zgodb, ki kupca pritegnejo in sentimentalno povežejo z vašim izdelkom oz. storitvijo.
  • Občutek krivde, ki je ena najučinkovitejših tehnik pridobivanja kupcev na podlagi krivde, ki jo čutijo, ko dobijo nekaj brezplačnega.
  • Radovednost, ko na začetek svojega prodajnega pogovora vključite skrivnost ali presenečenje, ki jo razkrijete kasneje.
  • Izpostavljanje ugovorov, s čimer vse pomanjkljivosti in dvome glede vašega izdelka oz. storitve izpostavite že takoj na začetku predstavitve.
  • Odpravljanje ugovorov, ki je tesno povezavo z izpostavljanjem ugovorov, saj tu ovržete vse izpostavljene ugovore in potencialnemu kupcu onemogočite razvoj negativnega mnenja.
  • Želja po pripadnosti, ki potencialnega kupca z željo po pripadanju določeni skupini spremeni v dejanskega kupca.
  • Pohlep, kateremu ugodite z ustvarjanjem videza, da je vaš izdelek oz. storitev vredna več od postavljene cene.
  • in mnoge druge!

Ne odlašajte z nakupom in si zagotovite večjo prodajo in večji poslovni uspeh.