Naročilo lahko oddate tudi preko telefona na 070 666 777.

Splošni pogoji poslovanja

PODATKI O PODJETJU

Spletni partner d. o. o.,
Obrtniška ulica 22,
8210 Trebnje

Telefon: 070 666 777
E-mail: info@spletnaknjigarna.si

Zavezanec za DDV: da
Matična številka: 8052239000
Davčna številka: SI80445179
Subjekt je bil vpisan pri sodišču v Novem mestu, dne 20. 9. 2017
Transakcijski račun: SI56 6100 0001 7883 946 (Delavska hranilnica d. d., Ljubljana)

Pogoji poslovanja

Zadnja osvežitev: 1. februarja 2018

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in obravnavajo delovanje podjetja Spletni partner d. o. o., pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

S spletno stranjo www.spletnaknjigarna.si upravlja podjetje Spletni partner d. o. o., ponudnik različnih storitev (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem trgovine obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec potrjuje, da se strinja s splošnimi pogoji poslovanja, postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Ponudnik ne odgovarja za točnost podatkov, ki jih navede uporabnik.

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene,
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba na spletni strani www.spletnaknjigarna.si ažurira in spreminja pogosto ter hitro. Ponudnik ne odgovarja za posledice spreminjanja ponudbe.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja (na osnovi predračuna) ali
  • s kreditno kartico preko spleta.

Če kupec izbere plačilo na osnovi predračuna, mu ponudnik na podani e-poštni naslov pošlje predračun s podatki za nakazilo. Naročeni artikli so poslani v roku 3 delovnih dni po prejemu nakazila. Dokler kupnina ni v celoti poravnana, je blago last podjetja Spletni partner d. o. o..

V primeru prednaročila je možno samo plačilo na osnovi predračuna ali s kreditno kartico preko spleta.

Ponudnik kupcu izda račun z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Cene

Vse cene so v evrih (EUR) in že vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Spletna cena velja za vse kupce in uporabnike www.spletnaknjigarna.si, kupec pa postane uporabnik z registracijo v www.spletnaknjigarna.si. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Poštnina

Cena dostave naročila ob plačilu s kartico znaša 4 €. 

Za namene zagotavljanja sledljivosti mora uporabnik ob naročilu ali naknadno po elektronski pošti sporočiti telefonsko številko, na kateri je dosegljiv. Telefonska številka ne bo posredovana nepooblaščenim tretjim osebam, razen Pošti Slovenije, prav tako ne bo uporabljena v druge namene.

V primeru plačila na osnovi predračuna je kupec oproščen plačila poštnine.

Prednaročila

Cene, navedene v okviru ponudb za prednaročila, veljajo za naročila in v celoti izvedena plačila, prejeta do konca prednaročniške akcije. Datum zaključka vsake prednaročniške akcije je naveden ob vsakem artiklu. V primeru nakupa artikla v času prednaročniške akcije je možno plačilo samo na osnovi predračuna ali s kreditno kartico preko spleta.

V obdobju 6 mesecev po zaključku prednaročniške akcije bo v skladu z Zakonom o enotni ceni knjige veljala enotna oz. redna cena, v tem času pa knjig ne bo možno kupiti po znižani ceni.

Postopek nakupa

  1. Naročilo v čakalni vrsti – po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Pri tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
  2. Naročilo potrjeno – če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, kjer ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na navedeno kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  3. Blago odposlano – ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil, pri tem pa upošteva določbe Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Ob dostavi kupec prejme obrazec za vračilo artiklov, kjer so navedene dodatne informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Vrnjeni artikli

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili vrnjeni na sedež podjetja Spletni partner d. o. o. in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu.

Artiklov, ki so kategorizirani kot »Vrnjeni artikli«, ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). Kupec je v primeru nakupa vrnjenega artikla upravičen do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle.

Uveljavljanje stvarne napake

 Izvleček iz Zakona o varstvu potrošnikov

37. člen

(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.

(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.

(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali
  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bilo poslano v roku. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Blago mora vrniti podjetju najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu, o vračilu pa ponudnika obvestiti na elektronski naslov info@spletnaknjigarna.si ali po pošti na naslov Obrtniška ulica 22, 8210 Trebnje. Če je kupec odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Če je podjetje zamudilo z vračilom vplačil, mora kupcu poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude pri vračilu.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Mnenja / komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Varstvo otrok

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Mlajši od 18 let morajo imeti za nakup in plačilo izrecno dovoljenje svojih staršev ali skrbnikov. Ponudnik si pridržuje pravico preveriti starost kupca.

Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Slike so simbolične, oziroma namenjene za lažje lociranje iskanega artikla. Ponudnik ne sprejema odgovornosti za nevšečnosti, ki izhajajo iz objavljenih slik.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@spletnaknjigarna.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Vodstvo Spletne knjigarne