Priročnik za pisanje oglasov

Priročnik za pisanje oglasov je edini priročnik, ki ga boste kdaj koli potrebovali, če si želite postati mojster oglaševanja. Priročnik za pisanje oglasov vsebuje vse velike in drobne trike, s pomočjo katerih boste svoje oglase ponesli na povsem novo raven in dosegli neverjeten uspeh v prodaji.

40.37

O avtorju

Joseph Sugarman

Joseph Sugarman je s svojo življenjsko zgodbo navdih mnogim. Kljub izobrazbi s področja elektronike in strojništva se je po vrnitvi iz vojske podal v svet podjetništva in s svojim neverjetnim darom trženja postal eden najboljših ameriških strokovnjakov na področju neposrednega trženja. Poleg svoje podjetniške poti pa se Joseph Sugarman lahko pohvali tudi s svojo pisateljsko žilico, saj je avtor kar šestim knjigam s področja trženja.

Priročnik za pisanje oglasov je edini priročnik, ki ga boste kdaj koli potrebovali, če si želite postati mojster oglaševanja. Priročnik za pisanje oglasov vsebuje vse velike in drobne trike, s pomočjo katerih boste svoje oglase ponesli na povsem novo raven in dosegli neverjeten uspeh v prodaji.

Če knjige ne naročite, ne boste nikoli izvedeli:

  • kaj je bilo v oglasu, s katerim je oče šestih otrok prodal tri milijone knjig, in zakaj je potem umrl pred televizijskimi kamerami;
  • kako spisati oglas za nekaj tako banalnega, kot je grenivka, kot je to uspelo nekemu kmetu iz Texasa, ki je na podlagi tega postal milijonar;
  • katerih 23 elementov nikakor ne sme manjkati v oglasu, če želite zagotovljeo doseči svoj cilj – prodati svoj izdelek;
  • katere psihološke sprožilce uporabiti v besedilu, da dosežete, da bralec svoj prigaran denar zamenja za vaš izdelek oz. storitev;
  • kako ustvariti idealno okolje za nakup;
  • kaj je Joe Sugarman vključil v svoj oglas za letalo, da je bil tako dober, da se je zanje začela zanimati celo CIA.

In še mnogo več!

Mnenja

Zaenkrat še ni mnenj.

Bodi prvi ocenjevalec “Priročnik za pisanje oglasov”

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja